Thursday, 21 July 2011

~sexy kan kan kan ~ ;))

ape nih ??


tak tnye pon ? semua orang tahu ape objek kat atas nie ?? kadang2 bile fikir balik kan ? baek berkawan dengan kawan yang bisu atau mmg di lahir kan tadea mulut hanya adew perasaan !!
MULUT ??
semua orang dalam dunia tahu pasal mende nih ?? dan di d sbb kan objek ni jugak la sesetengah umat islam sekarang bercelaru kehidupan ? dan d sebb kan mulut jugak lah ? mmbuat kan sebuah hubungan e2 hancur dan porak perande !! nmpak cantik kan mulut tue ? tak d nafi kan bukan semua mulut jahat ? adew sesetengah jea.. tapi bile da kene yang PUAKE nye ? mmg kne tahan la ctea die.. !! mulut nie adew bnyak jenis auw ? kalau nak sebut sesatu mmg ta abes arr enn ?? tapi yang bnyak aku jmpe dekat sekolah ?? mulut puake, mulut tempayan , mulut longkang , mulut sidayan mak bedah , ! ni yg salu aku kene kat sekolah !! biase laa.. dalam dunie nie ? bukan semua orang suke kan kite ? malah kite jgn anggap ramai yang suke dengn tingkah laku dan perangai kite ?? dalm satu sekolah tue ? mmg semua nmpak baek dengn kite ? layan bagai puteri sebilik ? dalam hati dorang berkate ? kite mne tahu ? mulut dorang mencerce kite blakang2 ? kite mne tahu ? aku tahu dekt skolah tue ? ramai yang ta suke aku ?? cakap aku bagai2 ? adew aku kesah ? janji aku tak macam ape yang dorang fokir kan ..?? aku cume jadi diri sebenar ketike dekat skolah ! bukan nak menunjuk ? bukan nak blagak ? cume nak memesan kepada kekawan sebaya mahu pun bukan ...!! :)) kalau korang nak tahu ? kerana mulut jugak lah !aku pne blacklist dekt skolah ? d sbb kan mulut someone ? aku tak nak la cakap sape kan ? tapi sape yang terase aku mntak ,maaf sesngt lah ..!! aku dah maaf semua orang yang pena buat salah dngn aku ? walau macam mne besar pon dose kau dengn aku ? sape lah aku untuk membenci kau ! aku hambe allah,..!! hnye allah yg mampu mmbalas segala dose yang d lakukan ..!! pena dngr pepatah " KERANA MULUT BADAN BINASA KAN"aku saran kan ..?? korang ingt la pepatah nih ?? bile hati korang rase n mulut dah gatal hendak mengate2 hidup orang laen
?? bende yang kprang ngatekan tue ? akan balik dekat korang berkali2 gande.. !! aku bukan ceramh auw ! cume sekadar bercakap atas pengalaman yang penah aku lalui selama aku melangkau ke sekolah peringkat menengah !!
so !! that conclusion is ? bagi wanita yg suke buat mulut kan kan kan ?? aku tak maksud kan kau ? tapi klau kau terase ?? padan la muke.. hahahahaah...... ings smua ? tak semua mulut cantik tue orang baek ? kdang2 mulut cantek and sexy tue la yg mmbunuh kitew oneday naty !! selamat mengingati yerr !! :))
daaaa....