Monday 10 October 2011

~ citer aku plak arr ~

۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩  AL-FATIHAH  ۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩

aku sedih ? aku kecewe? aku sakit? aku nak mati ? mne orang yg ckap  sayang sngt2 tue ? yaallah.. ape da jadi dengan aku nie ?? knape die buat mcm ni dngn aku ? ape dose yang aku da buat dengan die ? orang yang selame aku kenal dari form 1 dan sampai sekarng aku masih sayg ? dan aggap buah hati aku ?? tapi mmg salah aku pon sbb masih sayang orng yang dah berpunye ? tapi bagi aku die tak layak uat aku cam ni utuk kpentingn diri die skang ?? mgkin korng akan bertunang ? tahniah ? tapi leez ? saye harap awak chek dulu siapa yg awak ingin jadika suami e2 ? sebelum awak mnyesal d kmudian hari.. kalau korang nak tahu ? aku sikit pun tak sakit hati dengan text yg korang hantar malam tadi ? aku tahu leez yg sent kan ?

PAHL OFF PHONE ?AP YG YA NAK DARI GHANI ?
KNAPE SAMPAI CAKAP YG TAK JUJUR DENGAN LIS ?
KENPE SGGUP CKAP YG BUKAN2 ?
LIS PN PUMPUAN MCM YA AD PERASAAN GAK. JGN BUAT DIE MCM NIE?
TIME FIRST LIS KOL YS TADI, LIS BAGI SALAM N CAKAP BEK2, SIAP SOH YA JUJU KAN
SAL KITE JMPE OR TA SEMALAM ?
SANGGUP YA BOHONGKAN ?
BETTER ITEW TAK PAYAH LAGI CONTACT PLIZ ? HOPE PASNI YA JUJU LA NGN ORNG2 YANG YA KENL?
JGN SAMPAI AD ORNG LAEN YANG BOHONG YA, TAK GUNE HDUP MNIPU ? TA DAPT APE PON. K. SALAM.!

LIS ! first saye nak cakap, saye bukan off phone sesaje, betry saye habes? dan bukan saye nak lari dari tanggungjawab, saye cume tak nak serabut kan kpale saye dengan masalh ghani dan lis. sbb besok saye adew exam besr ? dan byak bnde yg saye kene fikir.. lagi pun ini masalh korng berdua, tlong jgn libat kan ya..
second.sape yg ta jujr dengn sape ? sape yg cakap bukan2 dngan lis ? yg tue ya rse lis kne rujuk ghani balik ! yess ? kite mmg pumpuan ? tapi lis pumpuan yg slalu d tipu.. ya bukn mcm tue ? kite BERBEZA lis. kite tak sama..
third, mmg lis col bagi salam n tanye bek2 dan ya cakap bnde yang benar ? ya tahu lis akan rujuk balik kat ghani tnye btul kea tak kenn ?? ghani akan cakap tak dan die akan ckap ya bohong ! ya thu tue.. ya kenal ghani dulu dari lis. tak pyah la nak ckap ghani tue macm mne ? sume pasal die ya da tahu ? dengan pompuan mne yg die da tidur ? sorry to say this la.. bukan nak buruk kan sesape ? ya nak die sedar ? bukan sume orng die bole buat mcm nie sesuke hati die... lepas tanggungjawab atas bahu orng laen !! DAYUSS !
fourth. mmg ya jmpe ngn ghani mlm tue? ghani yg cube menafikan sebenarnye ? kalau lis jmpe ngn ya ? ya akn tnjuk kan mcg die hntar kat ya. soh cakap. jgn cakap lis yg kite jmpe malm tadi ?

Dan akhir sekali aku ambil kputsan untuk tak lagi contact korang ? sehingga lah aku akan
dapat kad jmputan pertunagn atau kawen korang ! TAHNIAH ! :') dan ya takan lpe kan ape yg lis da pesan ?

YA WARNING K JAGN GGU HUBUNGAN LIS N GHANI ..N THANKS SBB SAMPAI ATY YA
TIPU LIS.. KAMI NAK BRTUNANG JGN SAMPAI SBB YA PANDAI BUAT CRITE SUMENYE HANCO !

huh ! tak payah la lis nak warning2 ya bagai, ya takan cocok sarang lebah laa.. buat ap cari pasal ?
btw, ya tak pena bohong sesape ? yg ya nak ckap skang lis yang slalu d tipu oleh orng yg lis sanjung2 tue. mgkin lis nmpak die suci skang ? tapi lis akan nmpak kburukan die bile korang da ad rumah tagge naty..
and LASTLY, walaupun korang da kenal selame setahun ? lis masih ta kenl lagi sape ghani ? ya da kenal ghani lebih 2 tahun lis ? mcm2 da kitorang lalui.. dan macm2 lagi ghani da janji dengan ya ?tapi semua nye ? hanye tggak janji dan tak pernah tertunai .. :)) ya hanye mmpu tanggung penderitaan ssorang diri. dan hnye mndapat dorongn dari ibu ya sndri..

AND TOO GHANI ??
jgn branii ambil risiko bila tak brani nak tanggung ! dan akhir sekali mmbeban kan bahu orng laen .. trime kasih da buang kan mase ghani dengn ya selame kite kenall... dan ya mntak maaf kalau ya lah penyebab ghani ngn lis brgaduh ? mmg tadea niat langsung nak rosak kan hubungn sesiapa..
ya sayang ghani mcm mne rase sayng ya dekat ghani mase mule2 kite kenal dulu..
:))
tapi ya ta sangke the end of story pasal kite jadi mcm nie? ini yang ghani bagi ya? tapeaa.. ya cume berserah pada allah.
kerana ya tahu dia maha adil.. dia tahu apa yang patut dia buat..
tak kesah laa.. ghani nak benci ya kea lepas bace blog ya nie ? janji ya nak korang tahu.. ya tak pernh bebohong sesape.. more oever dengan gf ghani (lis), jge la hati die jgn salu cakap bohong dngn die..
sbb ya tahu kalau ghani trus kan denagn pangai gahni cm tue.. ? ghani ngn lis takan kemane pon.. ya bukan mndoakan.. ? tapi ni la yg sebenarnye ? pcaye laa... dalam sebuah hubungan pelu mmpunyai satu kejujuran dan amanah yang ckup kuat antare pasangn.. bukan mcm ni gahni buat ?? ghani da buruk kan name ya depan lis ? tidak mngape.. :)) selagi ya masih hidup ya sntiase maaf kan ghani ? harap ghani bahagia degn lis sampai anak cucu.. and lis.. jgn mudah dan gampang sngt pcaye sngt lelaki oke :)
ya mnta maaf la kalau lis rase ya da bohong lis.. ? tapi ya sebagai pumpuan hormat kaum ya sndri..


ஜ۩۞۩ஜஜ۩۞۩ஜ assalamualaikumm  :') :')   ஜ۩۞۩ஜஜ۩۞۩ஜ

No comments:

Post a Comment