Wednesday 12 October 2011

~kesabaran ku sudah di cabarrr ~!

♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪  EIYAAA  ♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪

actually mmg dear da tadea gmba laen pon.. ini jea yg adee.. hmm..

ya mmg tak boleh bohong diri ya dah ! baru berape hari tak text dear ? ow god! kasihan la dekat ya, eiya kne truskan hdup tanpe senyuman dear,sokongan dear, tapi ?? kenape eiya sukarr untuk melupakan seorang yang dah buat bruk dengan eiya ?? setiap hari2 eiya d bayangi wajah dear. ape2 buat semua ingt dear ?? aduuuu.... sush hdup mcm nieee...
tlong la pergi jauh ghani dari hidup yaa.. bia ya jea yg sayng ghani ? ghani jgn sayang yaa.. sbb kite tak kan bahagia bile besamee.. stiap kali balik sekolah, stiap mnit,stiap saat, setiap detik ya mnggu ghani untuk text ya. tapi ape yg dapt hnye kesedihan yg melande setiap kali tengok hnphone ? ya heppy sangt bile ghani sent call me back ptg tadi ? sbb ya tahu ghani tadea kdit.. tapi ya mnta maaf sbb ta boleh call or contact ghani lagi daa.. ya da janji ngn gf ghani yg ya takan cntact ghani da lepas nie.. ya hanye mmpu mnagis keseorangn tnpe sokongn dan pujukan ghani ..
da lepas niee.. ya harap sngt ghani dapat bace luahan rindu ya dekat ghani niee.. knape pekare ni blaku waktu ya ade dlam keadaan yg spatutnye tenang.. knape blaku time ya nak amekk exam akhir tahunnn.. masalh nie bercelarukan ya dengn exam ya lagii.. ya tak boleh nak jawab
exam dengn fokus sbb ya sentiase fkir ghani yg sedang bahagia dengn orng laenn ?? knape ya masih syg kan ghani ? sedang kan dah terang2 ghani buat ya mcm nie ? adekah ini btul sayang ya kekal untuk ghani ? jujur ya cakap ghani selame kite break ? ya cple dngn mne2 lelaki, ya ta pena lupekan ghani ? then bile ya da break dengn ex bf ya. ya mngharapkan kite akan bersatu kembali.. tapi ya salah besar, sngt salh.. ape yg ya dapat, hnye melihat ghani bahgia dengan orng laen.. sangt susah ya nk mnerima kenyataan itu ghani.. ya sayang ghani mcm mne ya sayang nyawa ya sndri.. selame ni ya da byak berkorban demi sayang ya kat ghani ? tapi ap yang ya dapat ? hanye tangisan setiap malam ? siapa yang tahu ? mmg ya ta pena tnjuk kan kesedihan yaa ?? tak pnting kaann ? tapea la ghani, walaupun melihat ghani dengn lis tue satu kesakitan bagi ya? ya jadikan ia sebagai satu kebahagian buat yaa. bia la ghani bahagia dengn dia.. bia kan ya sakit dekat sini.. ya tahu ghani dah tak dea perasaan sayang lagi kat yaa? ya tahu kite mmg tadea jodoh kann ?? sbb tue ghani sayang sngt nak lepas kan lis, smpai snggup buat ya mcm nie ? sggup tipu lis untk dpt kan dia ? see? betape syg nye ghani dngn die kann ? ya tahu dah tiada sedikit pun perasaan sayng untuk ya dalam hati ghani ? kerane hati ghani semua telah jadi milik lis sepnuhnye.. tak pe ghani ya snggup undur diri, demi kebahagian ghani dengan lis. ya cume ingin mngatekan bahawe ya rindu ghani ya yg takecare pasal ya, ghani ya yg salu cakap'' kalau ad jodoh ghani ngn ya, ghani akan jage ya sampai akhir nyawe ghani, ghani janji'' , ya rindu kate2 manje ghani bebisik d tlinge ya, miss your singing, rindu tiap kali ghani nyanyi untk ya.. dan skang ya da tahu lgu e2 semate2 utk suke. bagi ghani yee?? suke2 bagi ya tak ghani ?? ap yang ghani buat untuk ya ?? segalanye sngt berharge.. ?? :')  i miss u kiss, all about you dear.. i cant the feeling of love and my love u sayang ! kenape stiap bnde nak buat kne igt wajah ghani dalam pikiran ya ? kenape ???? aarrggghhhh !! pleasure ! kenape aku yg harus tekanan d sini sedangkan die bahagia dengan teman wanitanye sekarang ? kenape aku derita atas kebahagian orng laen ? manusia jenis ap aku nie ? yaallah,, bukakanlah hati hamba mu yang lemah dengan dugaan yg d beri olehmu.. kenape sampai aku dah simpan niat untuk mempersuamikan die ? kenape aku jadi mcm nie ? kenape aku jadi lemah untuk cinta ? mne eiya yang tabah ? eerrgghhh.. aku lemah kerana cinta pada kau ghani ..!! knape kau sggup seksa hidup aku mcm niee.. ?? ALLAH !! aku tiada sebarang dendam dngn kau ? ape dose aku sehingga kau snggup mnconteng arang d muka aku ! kau brukkan aku depan orng yg pnting dalam hdup kau semate2 untk kesenagn kau dngn die ghani ?? aku tak sggup dengr orng2 kawan2 bekate d tlinge? hari tu aku nmpk ghani klua dngn gf die ? hari tu aku nmpak ghani date ngn gf dear ? hari tu aku nmpk ghani naek moto ngn gf dear ?? aku hnye mmpu senyum d sebalik kepedihan dalam jiwe aku yang dah parah ? tiada seorang yg tahu melain kan aku SEORANG !aku mnderita seorang diri ghani... eiya seorang insan yg lemah ghani ? lemah dengan cinta yang ghani mule semai dalam hati yaa ?? benih tue mule bercambah bile ghani say syg kat yaa ?? benih tue mule rosak sejak kejadian malam tue ? tahu lah kau wahai insan yang bernama
GHANI MUHAMAD BIN ABDULLAH ~~
aku sayang dear.. mcm mne aku sayng keluarga dan nyawa kau sndri .. !!
:')

*mnta maaf kpada sahabat2 yg mngenali diri ghani jike terbace blog saye nie ?
*mnta maaf juge kepada ghani jike blog ni buat ghani rase d permalu kan ?



                                   ♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪ ghani muhamad ♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪

No comments:

Post a Comment