Thursday 13 June 2013

2013 will be end with sading story !

 ~ASSALAMUALAKUM ~
 

Beginilah kehidupan seharianku brada d kelantan darul naim.. keberadaan ku d sni trase d sambut dngn hormat Alhamdulillah.. tetapi tdak ketinggalan jgak yg tdk snang hati denagan kehadiranku d sni... its okay, maybe im new here.. and dorng ta biase lagi ngn aku kat sini...

i'll be comftble my self here, without my parents .. and I hope i'm not cryimg here,.. hahaha..

but, I feel better here from there.. I don't know why, maybe far away from my mom.. hmmm...

stu bnde yg aku tenga pertimbngkan utk tggalkn orng yg pnah aku syg dan yg bakal aku anggap suami aku suatu hari kelak, insyaallah.. tpi perasaan suci tu mule hilang dan hamper tpdam.. WHY ? I want to know why ?? why must be like this... he's lazy guy... to many reason he give me, bcause don't want to find any job !! I was angry with him ! but I'm still love him... I don't know why.. die smamgnye seorng yg pnyanyg, tidak boleh berpisah dengan adek2 die, tapi stu klemahan die tak bkerje.. ckup lemah utk aku memikirkan mndrikan rumah tagge bersama die... he should be care of me.. not me to him !! sometime bcause of this ? aku rase nak tggal kan die.. aku bosan dengan prangai die yang malas nak cari kerja... hanye duduk dengan mak kat ruma.. buat kuih ? mmg tak salh pn krje cm tu.. but smpai blee ?? takan sampai die da kawen dengan aku pn die nak jual kuih dengan mak die lagi ?? takan sampai da ade anak pn die masih nak kerja mcm tu lagi ? thingking la irsyad !! u always make me angry with u laa... I pnat tau... duet dlam bank I bukan bnyk nak bagi u makan pn... ckup2 utk I... I bkan kdekut, u kne la pk jgak !

sampai ble u na jadi anak mak ?? alwys with ur mom ?? I klau ade harte ? hbes harte I na bagi kat orng ... tpi I tak mcm u pk... simpanan I tak mncukupi.. na tggung u ! dan ta spattnye duet aku d gunekan oleh kau pon! kau spttutnye bgi aku sume tuu !! NOT ME IRSYAD !

 

YAALLAH, akuhambe mu yg lemah ini mohon pada mu pertemukan aku jdoh yg baek, taat pdamu dn sempurna mnjge ku.. jika lelaki ini tidak baek utk ku yaallah.. make kau jauhkanlah die dari hdupku yaallah.. jike die mmg di ciptakan sbgai jdohku... make permudahkanlah urusan kami yaallah.. halal kan kami sbgai suami isteri dan bukan sbgai kekasih !

Yaallah, sesunggunye aku insan biase yg menginginkan kesempurnaan pasangan sperti manusia laen yg mnginginkan begitu... make aku mohon padamu pertemukan kan ku jdoh yg baek utk aku yaallah.. jgn la kau perjodohkan aku dengan lelaki seprtinya.. aku tdak maksudkan bhawe die tidk elok utk aku.. tapi sebolehnye aku mndoakan die berubah utk dsisimu yaallah....

jadikan die seorng yg bertanggungjawb ats drinye sndri,keluarganye, dan isteri....

AMIN..

No comments:

Post a Comment