Friday, 27 September 2013

if i say yes ! its mean yes !!!! no kompromi .... ~

~assalamualaikum~

mmg btul khidupan akan berkat kau ad restu mak dan ayah.. dan mereka slalu ingin yg tebaek utk anak2 mereka.. tapi knape aku rase mak ayah mcm ta support aku jee.. ap yg aku carik tak kne... adekah dorng buat mcm ni ats sbb2 utk buat aku mengalah utk aku smbung blaja ?? knapee ? ak ta layak ke nak smbng blaja mcm org laen ? katekanlah dorng ta ckup pndaptan nak support aku? tape ! aku bole cari duet ak sndri utk sara hdup aku tanggung pembelajaran aku sndri... cume bgi keizinan ak untk truskan pembelajaran aku.. ini sume institute yg ak plih dorang tak sukaa.. klau ad yg aku suke dorang tak suka.. klau ad yg dorng suka, ak plak tak suka ta bole jgak kan.. sbb yg nak blajnye ak jgak.. so ape mslahnye sakng ni ak na ckap aku tade sokongan yg padu dari parents ak sndri utk smbung blaja ?

KENAPAAAA ! yaa Allah, tunjukkan lah aku jalan mu yg sebenar ya Allah, beri lah aku kesempatan utk mneruskan pembelajaran ku dalam bidang ini...kuatkan lah hati aku utk terima segala tomahan manusia yg ingin mnjatuhkan semangt aku utk mnerus kan usha aku ni... beri aku petunjuk utk aku truskan juga niat aku utk mnjdai seorang pendidik...amiin...

aku ta mnta utk d jadikan seorang yg tidak baek.. aku cme ingin mncapai cita2 aku,

sekarng ni ape yg ak mnta hanya ALLAH kuat kan semangat aku, tabah kan jiwa aku utk trus mncapai cita2 aku.. dlam bidang ni d tmpat yg aku rase slesa utk aku blaja... tak kire ap org tua aku ckap.. yg pnting ad persetujuan dri merekaa...

aku nak jugak blaja dekat situu !!!

NAKKKKK !!!

No comments:

Post a Comment