Sunday 18 September 2011

~ cerita dan aktiviti aku waktu 17/9/2011 (pahit mix manis) ~

۩۞۩۩۞۩  AL- FATIHAH  ۩۞۩۩۞۩

pada tarikh yg sudh tertera d tjuk besr tue ? aku ngn adk2 aku abhay ngn camina pepagi lagi da pegi swimming ngn (kak da & kak cik)?? kitorang kat p swimming kat antana ria kt bangi seksyen 7, happy arr enn ? sampai sana, tmpe mmpedulikan orng laen, aku (eiya latuh!) ,nabil ngn camina tros trjun kolam tmpe melihat kiri dan kanan !! hahahahahahh.... da macam buat karangn laa plak enn ?? hhaahha mcm2 style kitorang buat ?? auw ! tapi sayang nye ta amek bnyk pib pon.. ade satu 2 jeaa.. antre nye ?? di bwah ni jea leeerrr.. ~~

haaa !!! yg kt blakang mcm monster tue la adeq jantan kuh ! nabil nme nyeee ?? yg baju biru tu aku (prinsesa dyesebel ) hahahahah !!! dan yg sebelah aku tu laa kak da, dan sebelah kak da tue la adeq jantina aku,, hahahh camina nme nyewww.. (◕‿-) hehehe.... kak cik tlong snap kan pic jea.. haah, sian dear tk masuk skali.. haha, okayy, kitorang da naek darat dlam pkul 11 lbey catu laa kenn ?? than, tukar2 baju, balik flat kak da, tukar2 baju n go to open haus my beloved mmber2 laa.. (◕‿-) hehe,, onisa n afrina...
Tapi sangt mnyedih kan ? kitorang berjalan2 tk lame krane drive kami sudh mngantuk dn penat (¬_¬) (kak da) hahaha sorry.. ✖‿✖ tk sampai ptg lagi dear da pncit daa.. balik dari open haus tue kitorang p shopping kat tesco kajang jap ! then, tros balik ? janji nak tengok wayang malam nie. ingt lepas balik tesco tu nak pegi book ticket ? tngok2 ! kene balik laaa..... huh ! sedeyh ! terlepas aku shopping high heel idaman aku kat vincci alamanda owhh !! punah harapan aku ..  ✖‿✖ patu ta dpt tengok cite '' RAYA TAK JADI''  plak tuh ! sabar jea laa.. dengn mak cik becok tue ta lart pulk dah ! (kak da) grrr.. hmmm,,,,... tapi tak perr.. yg sebonar nye ese nk cito pasal kogombiraan kami pado tarikh yg tertoro kek ateh nih haa..  kojap ! ese msuk kan gamba kami tongah gumbira .. hahahah ..! (◡‿◡✿)



<><><><>
<>
<><><><>
eiya & abhay ..

hah !! kalau tak salah mase nih nga otw na p open haus daa,, tapi p beli nasi tengahari abah dulu.. takut kebulo plak ! hahahaha....


kak nik,camina,abhay & eiya ....

masing2 posing gilerr2 nye enn ?? hahaha...
time ni boring sambil mnggu kak da p beli nasi abah kat kejai blakang tue, kitorang buang mase n saje2 pnuh kan memory phone dengan menyenap gamba2 kami. hhahaha,,.
itu lah lah kebahagian kami yg dapat di rasai sementare...



No comments:

Post a Comment