Thursday 15 September 2011

~ kehidupan di 1592011 ~

•.¸¸.•´¯`•.♥.•´¯`•.¸¸.•.☆:*´¨`*:..:*´¨`*:.☆ EIYA •.¸¸.•´¯`•.♥.•´¯`•.¸¸.•.☆:*´¨`*:..:*´¨`*:.☆

wwhhooaaa.. !! pagi tadi lambat lagi sebenarnye ? tapi terpakse ayat ngn mak aku cakp bas skola rosak ! ahahha !! nakal ! jam da pkul 7.11 (hatidahrisautakutlewatanddenda) huh ! selamat arr sampai2 skola bdak2 ta bratur lagu owh ! masuk jea skola aku rase janggal jalan depan budak2 yg da sampai.. salu jalan ramai2, kali ni jaln sesorang plak enn ?? huh ! (maluuuuhahahah) ngokngek !! dah sampai tapk pehimpunan cg2 skola rendah ramai gilerr bekumpul kat bilik kebal ? sbb na amek paper exam budk2 UPSR , aku ingt aku dok sorang jea kat tapk pehimpunan ? selamt elyn ngn myza dah adew owh ! kalau ta mmg kene buat2 pandai la aku kat situ sesorang !! hahaha..
borak ta sampai 15 mnit ? dah keluar anounce (kpada blaja smksaas sila beratur blablabla) boring !
e2 ea pepagi nk dengr dear ckap !! nth pape ! (mncari barisan klas 4G) tmpat aku barisan depan sekali num 2, haha budk skema.. dok dpan arr en ? haha, abeh2 bratur tros masuk klas ! anyway ! stiap kali masuk klas en ? klas aku salu besepah ! kekadang aku malu ngn cg kat situ cjap kelas mne nih ? bsepah2 mne barisan dorang ?? huh kalau la cg eli dngr tu ? tak ke naye ? huaaa.. hahah, masuk klas ? blaja cam bese ? hari cg tak ramai yg msuk ? mgkin jge budk spm ? or sbaliknye , aku tak tahu la kan ? but, i like the subject of most today is Ekonomi Asas ! a great teacher .. i likeee.. huaahuahua.. (✿◠‿◠)
Hmmm... hari  ni wktu rehat mmg aku ta makn ?? aku ingt mmg nak diet gilerr.. tapi balik uma bantai apa yang ade .. haha. ,(✿◠‿◠) . nak tau ark ? tadi da la kene kuar lambat ? psal keje EA arr.. tak siap ta bley blik ! huh, selamt pkcikk lmbt skit hari nih, (perjalann kluar dari sekolah) sampai2 jea tmpat salu lepak ngn myza uh ? slamt nmpak dorng tercongok agy bawah pkok ue tggu pkcik , aku ingt ken aku da kne tggall dah ! huish ! sampi2 borak2 jap ngn myza ? EHH !! pakcik sampai dah ! (perjalanan nk p tggu pkcik seberang jalan dah) ingt nk beli makan ? tengok pkcik da sampai pula ? gahaha.. selamat hari nie tadea orng buat aku panas ! kalau takk kene lagi kau ngn aku !! (just forget it)
ape lagii.. naek2 jea bas ? tros bukak tdung ! dan buat taek mate
(pnat siott) huh ! legeee jeaa.. hahahah.. sampai umah, campak bag ! tros buat crita.. now aku dngn kau lah wahai gadis chocolate chees ! hehehehe.. okeoke ! aku rase ckup lakot sampai sini, sbb jari aku da longgar sesngt ! haahah FULL STOP ! daa ~~ 
--------- ̿̿̿ ̿' ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●)=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿ -----------
<3 EIYA <3

No comments:

Post a Comment