Monday 5 September 2011

~KeMbAli TeRgUrIs ! AaRrGgHh !! ~


SAD !


 ~I DO NOT DESPAIR YET ! ~


TEKANAN !!

nak happy tadea mende yg nak di happy kan ? nak sedih macam nak tak nak jeaa ? ape sebenarnye hidup aku nak, aku tak penah paham ? aku cube jauh kan diri aku daripada terjerumus dengan gejala cinta cinta mudah alih nih ? tapi bile someone yg aku minat tue tetibe dtg bagi advice,caring,tcre aku ? hidup aku rase tunggang langgang ! aku tak menentu, asyek nak cri dear ? but why ?? aku da janji jgn aew lelaki dalam hidup aku ? tapi skang ? SALAH SIAPA ? yaallah , aku buntu !! mne harus aku tuju ? kadang2 tengok orng bercinta indahh.. sampai cemburu, mmg la kite tak tahu ap di sebalik hubungan mereka ? smaada bahagia atau tak ? kite mne tahu ? tpi sekurang2 nye mreka adew peneman\? bukan niat aku nak mungkir janji yg tlah aku janji kan ? tapi tak tahu laa ? makin aku brjanji dengan diri aku ? makin ramai lelaki yg dtg nak merosak kan hati dan perasaan aku ? KENAPA ? aku sakit yaallah, aku perlu kan masa untuk aku belajar care hidup dengan sempurna... baru2 nie adew hamba allah ni ? aku tak tahu la ape niat dear sebenarnye ? seprti kate2 nye ketika berbual bersama nye dalam phone ? "i tk pnah tggal kn pompuan ? pompuan yg tiggak kan i " daripd situ pemikiran seorang wanita akan berkate ? owh dear seorang yg setia kerane nmpk gaye nye ramai pompuan yg tggal jan dear ? tapi sebaliknye kite tak tahu ? kenape pompuan tue tggal kan ken ? tak semestinye pompuan tu tggal kan dear ? dear adalh seorang yg setia? kwan2 kene selidik sume tue ? aku baru pearsan mende nih ? sbb hati aku hampir bardarah terluka kembali ? aku tak sanggup ! SUMPAH ! aku da tak tahan ngn pngai lelaki yg suke ambil mudah atas soal hati dan perasaan ? n lagi satu '' i kalau i cakap i tggu orng tue ? i akan tggu " indah bahase tidak secantik bicare ! tub tub hang-out kl ? pegang2 tangan orng laen ?? WHAT THE FUCK MEN ?  aku hampir2 n mati2 skit lagi nak percaye kate kau ? ap kau nak sebenarnye dalam hidup kau ? dan kau tak dapat kecapi ? jgn libat kan orng laen sesuka hatii kau ? termasuk aku? kalau yer pon kau da ade peganti teman bebual dan bicare yg boleh melayan kau sepanjang mase? aku rase kau tak perlu berlagak atau menghilangkan diri tanpe brite ? aku takpasti knape kau buat mcm tue ? same ade kau malu klua ngn aku ? sbb aku simple ? A'AH AKU MMG SIMPLE N TAK HOT MCM GF OR KAWAN BARU KAU TUE ! tapi aku pon macm mak kau jugk ade hati dan perasaan ? tlong arr jgn bagi harapan kat orng sesuka engkau jea ? pastu kau bia kan jea mcm sampah ! agak2 la .. aku bukan kate aku gilerr kat kau la kan ? aku cume dah tersimpan perasaan at kau skit ? tub tub, kau buat ,macam ni en ? mmg padan arr muke aku sbb percaye kau ? bace sume komen2 kau ngn dear ? cpat btul kau tukar selera kan ? GAMPANG DOE ! kalau aku tahu , akhirnye cam ni aku akan calap ngn kau ? aku takan add kau la walaupon kau budk yg aku mnt time skolah menengah dulu, aku ingt kau tak macm lelaki laen ? rupe nye kau same dengan jantan yg aku kenal ! yg macam sial uh ! sorry to say la bro ! aku dah terlampau jujur rr. sbb hati aku sakit gilerr ngn kau ! sampai aku rase kau buat macam tue kat aku seolah-olah aku ade buat dose ngn kau ? then kau nak balas dendam ? perasaan aku berkate arr..huh ! oke arr > cakap lelame pon bukan ade org akan paham pon ! anyway, maaf arr kalau kau dah terbace blog aku ? n kau terase n makan dalam en ? AGAIN ARR, SORRY TO SAY ARR BRO ! aku mmg da sakit hati tahap neraka panas dear derr !  mulai sekarang ? aku tak kan berharap dengan mane lelaki untk sayang,cinta,tcre aku ..! aku tak perlukan sume tue ? kucuali family dan kawan2 aku sahaja ! NO MORE LOVE AGAINS ! :')

No comments:

Post a Comment