Sunday, 29 April 2012

~ benci orang hipokrit !!! hate so muchh !! ~

it is true !!!!


 

da mnta maaf ! kau lenyek taikk plak kat muke aku eh ! aku da nak maaf kan kau pon kire ckop bagoss lah ! btol cari pasal la pmpuan nie...aku bukann marah, sakit hati arr.. buat tahikk canie ! fuck laa... sorry to say la weyh ! aku pon cm orng len gak ad hati nak marah... agak2 laa,, ape salah nye kau trus jwab ape yg aku nak tahu ! SOSAH keee !! eee.. ekut kan hati aku yang bodoh ni enn ? aku g sepak jea muke kau ! tapi profesional skit la kan... if u think u are good person ! shuh shuh shuh !! i no need friend like u bitch ! HEH ! kau on9 kan die nye acc. patu ble aku tanye kau diam pasal ! da buat salah biase la goyy enn !! SETAN ! heh ! .. sorry to say again la sayangs ! tak tahan sangt .. nak sepak2 je rase.. :) tapi cuUUUUUUkopp sabar la aku ni kannn.. hhaaaa'


 

ASSALAMUALAIKUM ! PEACE ! :))

No comments:

Post a Comment