Friday 20 April 2012

ini lah kehidupann.. :')

HOLLA !


??????
aku sokong sangt dengan pepatah '' hati manusia boleh berubah '' satu mkne yang ckop besar dlam hdup aku.. :') aku tak sangke pula bole jadi mcm ni skali lagi dalm hdup aku.. knape aku jadi lemah sbb lelaki yg tak cinta kan aku dan dah maen kan hati aku.. ckup lah die seorang yg da pnah buat.. masih ade lagi makhluk Allah yang nak buat bnde yang same kat aku lagi.. aku tak layak kea untuk hdup bahagia mcm pmopuan laen :')
hati aku sentiase bekate, yang aku tak layak untuk mne2 lelaki, dan dari ctu aku tpikir yang aku tak nak mendirikan rumah tangge.. :') wlaupun bile da sampai ,mase :') aku lebih rele d gelar andartu, daripade aku d kcewekan stiap kali bercinta :')
aku tak pernah simpan dalam hati untuk mmbenci mne2 pihak skli pon.. :') sbb aku tahu dlam hal ini aku yg salah sbb aku da tolak kau 2 kali stiap kali kau mntak ? aku da ckap, bukan aku tak nak, luke lame aku blum kering lagi. kau da mnta2 aku untuk ade prasaan dengan kau.. oke fine, kau mmg baek sbb bagi aku mase, tapi bile aku da mule sayang kau. macm nie kau balas :') terima kasih banyak2 ! :') aku tetap ingt kau sebagai kawan aku :') sampai bile2 :')
dan kepade gf baru tu, tlong la jgn over acting sangt okey..
sbb bukan aku je yg akan benci kau.. satu skola bole bnci kau, kalau kau suke post status mcm tue.. :') sorry too say la sayang.. :')  bukan nak marah, tapi nak ingt kan jea.. die bukan milik kau spenuhnye, sbb tiade ape2 ikatan yg sah antare korang.. so dont be arrogant laa.. jgn pk sangt die hak kau !janji kau dapat bahagiakan die sampai akhir hayat korang.. e2 satu kbahagiaan bagi aku. aku tak tahu knpa aku bole sayang kau.. tak tahu ap kau da buat dengan aku ! smpai aku gila bayang dengan kau ! ckup sakit dalam nie.. Allah je yg tahu, stiap kate2 kau aku semat dalam hati,, dan jadi kan satu kenangn terindah..
anggaplah.
yang kau tak pernah mnta ape2 dari aku, dan kite tak pernah kenal slame nie.. jadi lah seorang lelaki yang sejati dan bukannye jadi seorang lelaki yang menyakitkan hati :')

Assalamualaikum ! <3

No comments:

Post a Comment