Saturday 14 April 2012

~ saja conteng2 laman.. :) ~

ASSALAMUALAIKUM !

heyyo-holla-hohho-hello-heyy :)
haha, kesakaian melanda.. :) hmm.. act, boring sangt.. :) dan tak tau nak buat ape ? now, tenga tengok melody, crite hot sensasi artis malaysia. haahah.. :) teringin jugk na jadi ctu ? tapi tengok aku pulak cnea ? hahaha.. (gelaksesorang) gilerr arr.. tak tahu nak buka topic ape doee..

jap2 rasenye da ade idea, tapi tak tahu la tepat ke tak topic nie.. crite pasal lelaki sejati, walaupun aku ni cm jantan ? tapi aku suke bercerita tntang kaum yg bernama lelaki nie.. tahu ta sbb ape ? sbb stakat ni aku tak penah tengok lelaki yg pelik dan ajaib.. stakat ni lelaki yg aku kenal dalam hdup aku ? semua sama je perangai ! susah laaaa weyh ! huuu' tak reti arr.. dalam tv ue en ? banyak n besepah lelaki baek.. ? tapi aduu... mmg tk kawen la aku, kawen? haha, mmg tak la kenn ? but, aku nak jugak jadi normal cm pompuan laen.. tpi d sbb kan sorang mnusia nie.. aku jadi cm nie ? alaahaii.. somebody ask me, hey you.. mesti da ad bf kan ? hahahahah aku becinta lagi, tak la sayang.. susahhh laaaa.. mgkin lepas2 spm la kot.. itu pon kalau hati aku masih tebuka utuk lelaki yg ade dlam dunia nie. :)

ade yg mntak.. mmg banyak laa.. haha, sorry sangt2 kpade sesiapa yg trase hati pasal tolakan tu tau ! sbb aku ni bukan jenis gampang skarang ! dulu bole la korang nak pijakk ! :)
lagi satu.. aku tak becinte laa... aku suke ramaiiiii... kawan lelaki, berbanding kawan pompuan :)
yehhhhaaaa ! aku rase lege dahh.. hilang boring aku.. :) haha next cite2 agy auw..

daaa,.... :)

2 comments: