Thursday 26 April 2012

~ take care ur self sayang ~

ASSALAMUALAIKUM.. :)

bukan aku benci dan tak maaf kan kau ! malah aku tak pena benci kau dan da lame maaf kan kau. aku ckap mcm tu sbb tak nak kau rapat dan senyum kat aku lagi, sbb aku tak tahan bile kau senyum kat aku :') sbb tu aku tepakse tipu kau dengan care mcm tu.. tapi tak tahu pula kau makin betambah sukee... :') tape la busuukk ! janji kau bahagia..

kecewe ?

mmg ttp kcewe laa.. sape tak kcewe orng buat mcm tu kann.. tapi aku bukan femenin nak kcewe lelame ni.. tak reti laa... skejap jee, lagi pun dalam belajar untuk lupe kan kau sbgai yg tersayang.. :') kpade kwan biase jeaa... mgkin sukar untuk aku hadapi setiap hari untuk melihat wajah kau stiap hari dalam kelass.. tapi tapeaa... aku cube untuk usehe... eiya bukan senang nak sedih act ! hahaaa,, never mine be a strong eiya .. kau kne kuat tauu ! bia la orng nak kcewe kan kau bnyak kali punn.. kau ttap dengan hati kau tabah dan cekal tu.. yang pnting senyuman tu pnting walau dlam masalh besar skali punn :') INGAT ! e2 la satu pnawar dlam stiap masalh..

masalh perasaan nie, bukan snang semua orang nak mngatasi dengan senyuman terukir d wajah :') haha, bia kan laa.. n more think, knape 'DIE' ckap mcm tu dkat aku eh ? knape ? takut bf kau kne kebas ! haa' boring, jgn tamak sangt.. nati die lari laa ngoii ! pcaye la ckap kakak ni hah !

tahu bf kau tu penyayang orgnye.. tapi pnah dngr istilah ' hati manusia boleh berubah2 ' tak ? mesti tak suke kan dngr ayat tue.. tapi akan tejadi. tggu dan lihat jeaa.. aku bukan mendoa kan.. tapi lumrah manusia biasenye mcm tu laa.. mmg tak kan larinye.. anyway.. tayah la bewarning2 eh.. takut laaa.... maen warning2 nie, sape la kite kat ctu, tadea back up.. len la org tue ade abg tinju yang bole back up die.. hahaha gurau2 lek sudee.. :) bukan nak gduh la kat sni.. cume nak mngajar care bersikap remaje yg dah matang. bukn remaja yg masih BELUM mtang yerr adeq ! :) if u stalker about me again ! i can do whatever i like k ! just take care of ur self da laa.. tayah risau sangt k darling... :)

if u think u hate u me so much ! just face to face oke.. no need to scream me laa.. tak suke ! jadi mnusia yag bijak berfikir okee.. :)



No comments:

Post a Comment