Wednesday, 18 April 2012

~ perasaan bodoh ni perlu ke :') ~

ni makan die !


 

haish ! act, sedeh tak berkata2 nie.. tapi aku kuat kan semnagt aku utk trus kan hdup aku d hari2 yg akan dtg.. :')

haieee..... aku tak tahu la, spanjang aku hdup ? lelaki takde yang berbeze.. semue same jeaa.. tmasuk la lelaki yg aku kenal ni pn.. mcm tutt... pppttfff, aku tak reti merajuk ! tapi aku sakit hati sangt bile orng tipu aku.. susah aku nak maaf kan orng yg buat aku mcm tu.. mmg aku takkan tnjuk kan benci aku kat die.. sbb prasaan bdoh aku ni ckap, aku syg die.. tak tahu la btul ke takk.. aku tenga redha je nie.. :') sabar aku ade had sayang ! klau aku rase nak p lempang mke kau ! on the spot aku bole ! jgn skali2 maen kan hati aku ! dulu kau bukan maen ckap. '' aku taksuka kau maen kan prasaan aku'' BUTO amak kau la.. (huuuuupeaceeiya.. :) ) spa yg kcewa kan sape skang ? aku bukan nak ckap aku ni kcewe la kan.. cume tak puas hati ngn ape yg kau buat ! kau layan aku cm mne pulak ? tub tub dngr kau buat cm nie ? tlong la jgn bagi harapan kat aku laen ... aku ni cpat sayang orng DAN mudah BENCI orng ! aku tak nak la benci kau cm neaku benci adli.. tlong laaa ! lpas ni jgn la buat aku mcm permaisuri dlam hdup kau yg walhal ! dlam hati kau hanye ad die..

aku prasan skang kau da ta mesra ngn aku cm dulu.. sbelum kau becinte ngn budak ue kau salam aku dlu sbelom balik.. tapi skang.. kau lebih rele kluar awal dan tak pergi kelas tambahan semate2 nak kejar budak tu,, takut die da balik.. kalau kau tak bagi tahu pon aku akan tahu jugak :') tape weyh ! aku tahu sape la aku untuk kau ! aku pon ta sngke bole ade prasaan bodoh cm nie kat kau ! tlong la jgn curi hati orng kalau kau rase tak pandai nak jage laen kali.. :') aku tak daye nak ngadap muke kau hari2 dlm kelas.. yg kau tenga becinte ngn orng laen ! GOD ! save me.. :') ape la daya aku untuk halang kau.. aku sikit pn tak heran pasal kau becinte ngn budak aku cume kecewa knape kau tak bagi tahu.. sedih faez.. aku tahu slame ni kau ingt aku memaen kan :') yerr mmg ! sbb slame ni aku tak penah sries bile ckap ngn kau ! sbb aku tak suke sries2.. sbb aku tak suke tension2 tapi rupe nye kau yg akhirnye.. buat aku mnangis.. thanks faez :') thanks a lot ! :')



No comments:

Post a Comment