Tuesday 7 June 2011

~ HaTi kU LuLuH KeMbAli ~

aaddeess !! aku tak paham laa... kenapa lelaki suka buat aku macam nie.. sekse kan hidup kalau adew lelaki dalam hidup kita?? serabot kepala da nih !! bole plak die merengek2 nak manje2 ngn aku !! aku tak paham lah.. sama ada die saja nak puas kan nafsu die ??? or die mmg masih sayang kan aku ?? eeeeerrrr !! serabot lah !! d sebabkan die sorang aku termenong susah hati !! pikiran ntah kemana-mana melayang !! siot arr !! hdop aku bile da adew lelaki ?? mule la hilang happy golaky aku nih !! mula arr nak priod sepanjang tahun !! aduuuu !! perit arr derr !! canea ehh ?? aku buntu nih !! tapi aku masih tetap dgn pndirian aku arr ehh !! no more couple again !! INSYAALLAH !! aku da serik giler2 babi arr.. sakit dalam nih akhirnye nanti aku yang tanggung sesorang ..!! dorang yang tinggal kan aku tuh ?? boleh bahagia d atas penderitaan aku ?? sapew ta sakit hati ..?? padahal orang yang meluah kan kata hati die kat aku malam tadi tu lah !! yang da curang ngn aku banyk kali !! yang putus ngn aku lebih 2 kali ..?? tak kan aku nak to be continue blik ng die ?? huh !! cuak ! cuak !   yelahh aku mmg hebat dalam musnah kan hidup orang kan !! hhaha ( bangga diri jap ) aku mmg hebat dalam segalanye nye nye nye !! tapi aku tak hebat dalam mengambil risiko pasal cinte cinte nih !!! takut sesangat !! grrrr~~~ lagi pun die da adew gf ?? so ?? bile die mula nak plok2 aku tu ?? aku rase sebesalah degan gf die !! yes !! mmg gf die tadea kat situ mase kitorang kua date ?? but but but ??? aku bukan perempuan perampas kebahagian orang laen !! tak macam setengah pompuan siall ue (farahin) cam bangsat jea !!! haha ! tetibe masuk die plak enn ..?? da da da !! kluar ah !! sebok jeh !! shuh shuh !! :) aku da pening sekarang ?? kepala hotak aku dah berputar2 tampa arah da nih !! aku tak tahu apew perlu aku buat !! aku tak mungkin terima die buat mase sekarang !! sbb die masih milik orang !! kalau die bukan milik orang sekali pon ? susah skit aku nak accept die !! PERASAAN SAYANG KAT ''DIE'' ?? hmmm.. mesti lah adew walaupun sikit ?? aku sayang de senmenjak aku jumpe die !! sampai la sekarang !! sorang pon tak tahu apew yg aku simpan dalam hati aku yg dah nak hampir musnah nih !! aku tak tahu aku nak cakap aku masih sayang kau sepenuh nya atau tidak ?? yg pnting ? perasaan sayang aku kat kau masih adew la... aku dah tak kan percaya dengan ayat2 manis lelaki !! e2 lah racun kepada semua kaum hawa yang di lahir kan atas muka bumi nih !! walaupun kate2 die tuh !! buat aku hampir2 nak menanges sekali agi pasal lelaki malam tdi ..!! aku tahan ehh eh ?? aku tak nanges lagi tau tau tau !! aku kuat laaa... aku takan cairr cepat sangt dengan kate2 die sekarangg !! aku dah pandai buat pilihan untuk aku sendiri !! kalau aku ''CINTA'' someone tu ..?? aku akan tggu die sampai die jatuh cinta dngan aku balik ..!! but if die tak kan jatuh cinta dengan aku ..?? aku akan rele kan pemergian nye dengan hati yang berdendam ! harap maklum !! aku tak suka orang sentuh aku tanpa izin aku ?? lebih2 lagi nak cium cium pipi aku yang gebu nih ! (uuwweekk haha! gebu keh !) mahal taw taw taw !! hmmm ... aku perlukan seorang doktor cinta yang dapat mmbntu aku  menyelesaikan masalah jiwe nih ! parah parah !! aaduduuu !! AKU SAYANG KAU GHANI LEBIH DARIPADA AKU SAYAMG ADLI KEPARAT TUH !! BUT KAU !?? susah untuk aku cakap macam mane !! if kau btul2 sayang kan aku lagi ?? dan kau nak aku terima cinta kau balik ?? usehe lah dengan seikhlas hati kau !! supaya aku sayang kau sorang jea dlm hdp ak? dan pikat lah hati aku supaya jadi milik kau balik ..!! kalau kau btul2 anak jantan ! dan kau btul2 syang aku dan bakal amek aku jadi isteri kau yang satu jea !! sampai mati !! aku terima kau denagn ape ada nye !!! AKU BERSUMPAH ATAS NAMA MAK AYAH AKU !!!

No comments:

Post a Comment