Sunday, 12 June 2011

~ NEW person in my life ! ~

ahakss !! nmpak enn ?? miss beauty queen tuh ?? nama die yang aku tahu azura ahmad jea laa.. tapy gelaran die?? Tuedy Ahmad Tuedy !! comeyy orkk ?? oarng teganu nih !! (bangge ar tuhh !! ) die bukan kawan saya tetapi saya sudah menganggap die couch saya dan merangkap kawan !! kadang2 kite pelajar ?? lebey baek bekawan ngn cg ? daripada bersahabat dengan rakan sebaya ?? bukan tak bole ?? bole ? tapi lebey afdal la kate orang tuh ! ( ECEH ! eiya bercermah ) mna ley tahan nih !! haha) NM lah !! ntah laaa.. die salu citer prob die kat aku ?? aku da sayang die macam aku sayang kawan2 aku pulak ?? die ni canea erkk aku nak citerr ?? cg aku nih , die tegas dalam soal sukan2 nih !! e2 yang aku semngt gilerr bile training ngn die !! keyakinan die tu buat aku rase aku nak bolot semua mas yang di sedia kan !! (haha poyo padahal ta pene menang pon !! ) alaaa.. janji adew semngt dan trus kan latihan ?? cg ckap comporm awk bole pegyy !! baekk boshh !! saye ekot ckap bosh !! tapi yang seday nye ?? die takan lama kat kajang ?? aku akan kesunyian ?? :'( ingt senang err na dapat cg yang kawteam n satu kepala ngn kite ?? susah auww !! cg ni arr terbaekkk !! aku sangt sayang2 die gilerr2 babeng !! CIKGU JANGAN LUPAKAN SAYA TAW NANTI :'( ...

No comments:

Post a Comment