Tuesday 14 June 2011

~ perit dan sakitnye dalam ni ? allah jea yang tahu ~

HUH ~ cter kau laa aku senanye ta larat da na bercinta ??tapi macam cg azura salu cakp la kan ?? hati memainkan peranan dalam hidup kita ?? mulut bole arr ckap tak nak couple da enn ?? hati kite yang menentukan segalanya !! :( ko tengok kalau aku da nanges ?? cam dak tecik ni arr !! melalak jea tahuu ! (LEMPANG JAP G ANG ) kenape erkk ? bile aku da syang someone tuh ? susa na hilang rase cinta tuh ! (PERGH jiwang karat nyeh !!) haha !! ta yah nak luah kan pasaan sangt la kan ?? but , aku still na ingt kn arr skit kat kaum2 lelaki kat lua sana ? hati pompuan ni ? tttooooooolong laaa jgn di perkotak katik kan sesuka hati !! dalam banyk2 organ dalaman wanita ? hati lah paling sensitif sekli (dokter plak dah ! ades !)  ? SO, kalau korang btul sayang kan pasngan korang ? blaja lah dahulu mendalami soal hati mereka ? aku bercakap ni berdasarkan pengalaman aku sendiri ? aku tak penah rampas kebahagiaan orang laen ?? (masuk topic laen plak dah !! haha) aku tak pernah adew niat nak kucar kacir kan hidup orang !! n kalau lah sekiranye korang terdengar aku nih adew kacau hidup orang laen ?? korang dtg la tnye aku ataupon orang yang da aku taboh tuh !! mesti adew sbb kenapa aku rosak kan hidup orang tuh ! aku btul2 ta paham ? lelaki nih ? ape yang dorang nak dari wanita sebenarnye ehh ?? hanya nafsu semata-mata ? or mmg CINTA ,.. CINTA?? WTF lah !! aku susa terima cinta orang sekarang !! lebey2 lagi budak tuh !! (SIAL) dulu aku sayang kau ?? kau buat taikk  ngn aku  ?? now ? aku da bole lupe kan  kau ?? kau dtg ckap CINTA balik !! adduuhh !! gampang arr !! ingt aku ni stok pakai buang kau eerr?? walaupun aku cakap cam nih ?? aku sikit ta penah simpan dendaam dan benci kat kau ?? malah sekarang ? aku da mule nak sayang kau ?? but but but !! aku kene taahn perasaan nih dulu !! coz !! aku tkut karier aku terbengkalai d sbb kan kau sorang jea !! aku minat dng hidup aku sekarang !! tolong lah faham !! dan aku nak ingt kan kau lagi ? selagi kau milik die ?? aku mntak maaf sesangt sangt !! aku ta bole na accept kau sebagai bf aku balik !! MAAF .....Abdul Ghani Mohamad !!

No comments:

Post a Comment