Sunday, 19 June 2011

~My bEsTiE JuGak ~

cbe korang teke ? die buka mate ke ta ? hahaha !! ntah la.. aku pon tak !! nme budak kat ats nih NURUL FATIHAH BT JAFFARI.. haha .. sorry mention sekali nme ayah plak enn ?? bla bla..what eve thing ? aku kenal cekmoxx ni time aku porm 1 agy .. die nih mmh sesengal aku gak !! tapi mereng die ta dapt di bendung !! (hAHAHA) cekmoxx ily auw !! aku tulis pasal kau dalam ni coz naty kau ingt aku lupe kawan plak en ? haha .. aku mana pena lupe kawan2 yang ta pena lupe aku ? aku selalu ingt korang !!?? jgn isau ar... kalau korang nak tahu ? cekmoxx ni jugak la.. yang salu carik psal ngn aku ? suke biken hati aku panas ? biler cakap ? salu na menang weyh ? ta pena nak kalah !! tu yang biken hati wa meledak ngn pangai dye nih !! kadanng2 mnta nasihat en ?? aku di persalah kan balik !! pk2 balik ?? bek aku nasihat kan diri aku sendri,, daripada mnta nasihat die enn ?? comporm2 ! takan dapat nye ar.. hahaha (JANGAN MARA EA CIKMOKK ) heheeh...now ? da naek porm 4? aku stay kawan gak ngn die ? but ta serapat dulu la.. :'( dulu aku adew group ngn dak montell nih !!nme group kitorang OURTEAM ? SWEET KAN ?? (haha,taley bla enn poyo jeh :p ) kitorang pecah group pon ? aku tak tahu bab apew ?? hahahah lupe2 (bnyk , mkan smut ! sorry :) ) aarrhhh re bala bala ! mengarot sesangt arr ni enn ?? hhahahaha.....pafapefe ponfon cekfekmokfok afakufu safayangfang kafaufu safangatfat !! samfampaifai bifilefe2 !! :)) <3

No comments:

Post a Comment