Sunday 12 June 2011

~ TAMAK & DAN MENYAKITKAN HATI AKUH !! ~

eeerrrggghhhh !! mamat ni arr yang buat hati aku luluh kembali tuh !! (sioot arr) I love him, but he people's property and give high hope to me !! die da adew gf ?? but stay sayang aku ?? macam mana aku na accept kau balik ghani ?? dan aku ta berapa na yakin yang kau btul2 sayang kan aku atau sekadar nak isi mase kosong kau dengn lepak2 ngn aku sambil mluahkan kata2 hikmat yang akan merosak kan hati aku balik !! aku cukup serik ngn pngai lelaki yang suke ucap kate2 manis then ? ta pena na tunai kan pun senanye !! (ECEH !! jiwang gilerr doe akuh !! plik?? haha. ) citer kau pongeh arr !! cotcet cotcet !! semak pale aku !! tapi ta tahu asal ? aku sayng kau lebih daripada aku sayang adli (bla bla bla)  tapi enn ?? kau ta pena nak paham yang aku sentiase sakit dalam nih ?? bile kau cakp p kua makn jea ngn "die" !! aku pduli ap kau kua makan ker kau kua mane2 kea ?? tapi ngn "dia" mana tahan babe !! (poyoss la derr addeess ) tadea rr aku nak cakap aku gilerrr kat kau sangt enn ?? aku juz ckap aku sayng kau lebey jea !! (if ghani tebace ? jgn kembang sangt la kan ?? ) kalau kau btul anak jantan?? dan kau mmg cinta kan aku ?? kau buat la care kau sendiri supaya aku percaya kan kembali !!! aku tak nak menges lagi sebb lelaki yang tak  berguna untuk aku dan mase depan aku ?? waste my time !! baek aku ta payah coupl2 just pk pasal study n sport akuh /!!? lagi bahgia !! apew adew ngn cinta ?? ce korang ctew kat aku skit /..?? boring tau arkk !! aku bole hdup jea tmpe cinta ?? sapew yang nak mati tu tmpe cinta ?? meh dtang kat akue ?? via aku kauselor skit dak2 tuh /!! (haih !! jauh terpesong nih !!) hahah !! cter pasal die kuar mende laen plak en ?? aadduuss !! kadang na text die ?? tapi rase mesti die nga text ngn gf die ??? aaRRRRggggHHH !! bia arr die /!! if die btul sayang aku ?? die akan cari pas nih !! aku takan rampas kebahagiaan orang !! kecuali orang yang kacau kebahagian aku die akan menyesal sampai mamposs !!

No comments:

Post a Comment