Wednesday 8 June 2011

~ my first beloved friend ! ~

nmpak tak makcik hantu kening atas nih !! hah !! die ny bukan kawan aku !! kawan aku athirah roslan !! hahaha  (jgn mara haaa...T-rExs Manson) peneman aku time kesengalan dah tak dapat nak di kawal !! masing2 kuar tandokk arr !! kitorang ni ?? nak cakap rapat ?? tak rapat la.. rapat la jugakkk ..!! (blom pape da mengarott hahha) athirah ni canea erkk nak citeer? die ni enn ? kalau story smthing uee..?? pehh ! blom citerr agy aku da gelakk !! tengok mimit muka die tuh !!nak tekencing-kencing aku !! hahahahahahahaha !! sememeh towl ..!! ktorang mmg jahat gilerr tau arkk !! dok kat sekolah !tadea sorang pon yang tahu niat jahat kitorang nih ..!! tahu2 da kene bahan !! pastuh !? asyek dok gosip pasai batinak sundal tu hah !! seronok korang tahu takkk ..!! patu gelak besrr kat situ !! biaa sume orang perasan !! haha ! kitorang mmg bukan bdak hot la kat skola enn ?? tapi biler da temasuk jerat group setan nih ..!! jgn harap la kitorang lepas kan korang yang da biken panas line kitorang kan terx kan ?? hahaah !!

             ~NENEK KEBAYAN~
HAH !! mesti plik enn ? knape aku letak title num 2 ni ''nenek kebayan enn'' haha.. die tuh mmg nenek kebayan plik ?? biler aku gelak ?? satu saas boleh dengar !! TAPI ?? bile die gelakk ?? semut celah ketiak pun ta dngr sore die gelakk !! haha !! kakaka !! sengal tol makcik nih ..!! lagi satu pasal die nih !! kalau die benci kat oraang tuh enn ?? onderspot die letak dalm blog die !! pasal orang tuh !! (actually btul kea aku eje ''onderspot'' tuh ) hahaha.. lantak arhh .. janji orang paham !! kukuikuiku !! :D pape pon sekarang.. aku nak cakap AKU SAYANG KAU LA MAKCIK NENEK KEBAYAN !! :)

No comments:

Post a Comment