Wednesday 15 June 2011

~ KeSEnGaLaN DiE ~

ce tengok , ce tengok !! comell arkk ?? (skit arr enn ) hahaha !! budak giler nih ?? member aku jugak !! seumur hidup kitorang kenal ? ta pena jmpe pon ?? tapi dpat kawan ngn die ?? perrh ! layan siall !! satu kepala ! jahaha ! jgn korang cakap derr nih bf aku sudaa.. opzz !! sorry arr bf bf nih enn ?? wek wek wek !! ta suke ta suke ta suke ! haaah(topic lari dah !) haha ! aku ske kawan ngn die ? sbb die baek ? (baek la sangt !! heh ) sbb die handsome (BBLLUUWWEEKK !!) ngehnegh !! gedik lak aku enn ?? die dok mana pon aku ta taw !! ta pena na tnye plak enn ?? yang aku tahu die mmg tadea gf la.. (ta laku kot !! haha) soo..? sesape yang da terbuka or terbace blog aku pasal mamat nih ? hah ! patu da cairr meleleh leleh air liur plak tengok die ?? baek lupe kan niat murni anda tuh !! sbb die nih ngokngek skit !! jgn mara eh reyy !! haahh ! ehh ? lupe plak ?? die suke orang pggil die reyy ? so korang yang msih nuda di luar sana ?? panggil la die pakcik reyy .... hahaah.. lau nak sdap skit ?? abang reyy.. ceeeewah !! (GELI BULU KETIAK AKUH REY !! HAHA) rey rey.. macam2 kau nih !! tonija la ape lah.. aku tumbok muke kau jap g!! makan nasi pakai straw la kau sebulan kat icu lowyat tuh ..!! hahaha !! BTW !! dia frenz aaku arr !! best kawan ngn die ..!! ilove ulah REY MENGONG !! hahaha ..

No comments:

Post a Comment